کلاژ
کلاژ



خودروهای کشیده و لیموزین پولمن که نسخه هایی بسیار مجلل بر اساس بنز کلاس S و برای روسای جمهور، مقامات و تشریفات ساخته می شوند، به تدریج جای خودروهای مایباخ را پر خواهند کرد. مرسدس بنز پیش از این عدم تمایل خود را برای تولید مدلهای جدید مایباخ اعلام کرده بود. حالا وظیفه پولمن پر کردن خلا بوجود آمده نیز می باشد. بنابراین یک مدل کشیده تر از نسل آینده مرسدس بنز اس کلاس برای جانشینی مایباخ 57 و مایباخ 62 به بازار خواهد آمد.

2015 mercedes-benz s-class pullman artists rendering

نسل آتی بنز اس کلاس باید موقعیت بنز را بعنوان سازنده خودروهای سوپر دولوکس در برابر رقبایی مثل رولزرویس و بنتلی دوباره احیا کند. با این وجود، کاری که مایباخ نتوانست از پس آن برآید، اینک با نشان بنز و تحت نام پولمن، سخت تر هم خواهد شد.

عکس جاسوسی از بنز کلاس S

پولمن جدید (Pullman) بر اساس و بستر بنز اس کلاس با فاصله بین دو محور طولانی تر ساخته خواهد شد. این فضای اضافی برای سرنشینان عقب، امکان استفاده از امکانات و راحتی بیشتری را فراهم می سازد. بنز در نسل آینده کلاس S و SL از آلومینیوم و مواد سبک وزن به نحو گسترده تری استفاده خواهد کرد. موتور 5.5 لیتری S600 با دوازده سیلندر و توربوی دوبل، قدرت بخش این اتومبیل خواهد بود. با اینحال امکان انتخاب یک موتور V8 با حجم 4.6 لیتری توربو و همچنین یک پیشرانه هایبریدی هم محتمل بنظر می رسد.

پولمن 2008

پولمن 2008

پولمن باید از همین حالا به رقابت با آئودی A8L و ب ام و سری 7 و رولز رویس شبح و بنتلی کانتیننتال فکر کند. در حالیکه بنز کاملا با مدلهای کلاس S شبیه است، حدود دو برابر آنها قیمت دارد و این برای تحریک حس تجمل گرایی و تفاخر طلبی خریداران کافی نخواهد بود. شاید بهتر بود مرسدس مایباخ را بازنشسته نمی کرد.

pullman 2008 dashboard

pullman 2008 interior

pullman 2008 nterior

پولمن S قبل از سال 2015 به بازار خواهد آمد و البته قیمت آن نسبت به قیمت 163 هزار دلاری یک S600 بسیار فراتر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, توسط alireza cheshmeh |