کلاژ
کلاژ



بعد از ساخت خودروی گران قیمت One-77 حالا نوبت به ساخت یک دوچرخه پیشرفته و گران قیمت از آستون مارتین رسیده است. وقتی از یک دوچرخه پیشرفته صحبت به میان می آید باید حتما عبارت فیبر کربن هم در کنار آن قرار گیرد. بنابراین همانطور که انتظار داریم، آستون مارتین، بدنه و دوشاخ و حتی چرخها را از الیاف کربن تقویت شده ساخته است.

Aston Martin One-77 Bike

طراحی بدنه در نگاه اول معمولی بنظر می رسد اما با کمی توجه خواهید دید که قسمت پایین تنه کاملا دو شاخه می شود. فرمان هم با چرم پوشیده شده و یک سیستم کامپیوتری پیشرفته با نمایشگر بزرگ روی آن جای گرفته است. این سیستم بیش از 100 سنسور دارد و بسیار پیشرفته تر از یک سرعت سنج یا ارتفاع سنج معمولیست.

این سنسورها موقعیت و وضعیت دوچرخه، سرعت چرخ عقب، وضعیت دنده ها، GPS، ارتفاع سنج، اندازه گیری شتاب، اندازه گیری سرعت هر کدام از پاها و موارد بسیاری دیگر را سنجیده و روی صفحه نمایش لمسی که بطور استادانه ای داخل فرمان جاسازی شده، بنمایش می گذارند.

Aston martin one-77 bike

آستون مارتین ادعا کرده که این دوچرخه پیشرفته ترین دوچرخه حال حاضر جهان است. با اینحال معلوم است که این سبکترین یا سریعترین یا زیباترین یا گران ترین دوچرخه دنیا نیست! شاید هیچ دوچرخه سوار حرفه ای هم نتواند قیمت 39 هزار دلاری این دوچرخه را پرداخت کند. اما کسانی که یک خودروی آستون مارتین One-77 را به قیمت 2 میلیون دلار خریداری کرده اند، از پس خرید این دوچرخه هم بر خواهند آمد. قرار است تنها 77 دستگاه از این دوچرخه تولید شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, توسط alireza cheshmeh |