کلاژ
کلاژ



نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013

دانلود نسخه جدید نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture V2013

*** نسخه 32 و 64 بیت ***

نرم افزار AutoCAD Architecture نسخه معماری نرم افزار AutoCAD است که مجموعه ابزارهای طراحی معماری را به محیط کار این نرم افزار ترکیب کرده است. این نرم افزار کارآیی شما در طراحی و معماری را افزایش می دهد. AutoCAD Architecture یکی از برترین نرم افزارهای CAD معماری در دنیا می باشد.

امکانات :
-    سندسازی اتاق : قابلیت Roombook به کاربر امکان اجرای چندین پایان برای انتخاب روی هر سطح و سپس محاسبه این سطوح (دیوارها، کف  و سقف ها ) را می دهد. عناصر پیرامون و اثاثیه اتاق از دیگر امکانات این بخش می باشد.
-    نمایش لایه اجزای کلیدی : دیالوگ نمایش مشخصات دارای قابلیت نمایش تمامی اجزا و کنترل آشکارسازی اجزای خاص یک طرح را دارد.
-    یکپارچگی با شفافیت : کنترل های مربوطه به شفافیت دارای کارکردی ساده می باشد و برای اجزای نمایش مختلف وجود دارد تا شما توسط آنها روش نمایش هر کدام از اجزا را نشان دهید.
-    انتقال محتوا و مرورگر فهرست : تنظیمات دستی این بخش به شما امکان انتقال ساده تر فهرست محتوا از نسخه های قبلی نرم افزار به AutoCAD Architecture 2013 را فراهم می کند.
-    توسعه های نمایش اجزا : این قابلیت دارای دارای خاصیت حاشیه ای جدیدی می باشد که امکان تغییر اندازه الگوی روزنه را می دهد.
-    توسعه های کلاس فونداسیون صنعتی ( IFC )  : AutoCAD Architecture 2013 دارای توسعه هایی در پشتیبانی از فرمت فایل IFC می باشد که شامل باز تصدیق از buildingSMART برای وارد کردن و ذخیره کردن نسخه های 2x3 فایل های IFC است.
-    توسعه های کارآیی به اشتراک گذاری هندسی : این توسعه ها به شما امکان آغاز کار در حین تولید طراحی را می دهد. شما می توانید بدین طریق کارآیی خود را افزایش دهید و منتظر کامل شدن کل طراحی برای شروع کار نباشید.

 

دانلود نسخه 32 بیت:

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 دانلود بخش 1: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 دانلود بخش 2: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 دانلود بخش 3: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 2.1 GB

 

دانلود نسخه 64 بیت:

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 دانلود بخش 1: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 دانلود بخش 2: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 دانلود بخش 3: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 2.3 GB

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013 رمز: www.p30day.com

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2013توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, توسط alireza cheshmeh |